Sport na sucho

 kategoria wpisów: Podsumowania akcji

    Ćwiczenia dla uczniów klasy IV o profilu pływackim. Dobór ćwiczeń uzależniony jest od sprawności dzieci. Każda grupa jest inna. Wykonuj ćwiczenia w obecności rodziców.

    Ćwiczenia do wykonania przez zawodników (co drugi dzień): 3 serie. Proszę pamiętać o rozgrzewce!

    •   ,,Brzuszki”– niepełne, ramiona skrzyżowane na klatce piersiowej, proszę nie odrywać kręgosłupa lędźwiowego od podłoża! Proszę zacząć od 20 powtórzeń i stopniowo zwiększać ilość.
    • ,,Grzbiety” inaczej superman- leżymy na brzuchu, nogi proste, ręce wyciągamy maksymalnie przed siebie. Unosimy odcinek piersiowy kręgosłupa wraz z nogami do góry. Przytrzymać 1-3 sekund. Proszę zacząć od 10 powtórzeń i stopniowo zwiększać ilość.
    • Pompki (pełne, klatka piersiowa do podłogi). Dziewczynki mogą zacząć od pompek na kolanach. Rozpoczynamy od (nie mniej niż) 10 pompek.
    • ,,Pajacyki”– 30 x.

     Opracowała:  Dorota Serafin mentor sportu Akademii Talentów i Uzdolnień

    Polecane artykuły:
    Szybki kontakt

    Jeśli mają Państwo jakieś pytania, sugestie, zapraszamy do kontaktu. Odpowiemy najszybciej jak będzie to możliwe

    Not readable? Change text. captcha txt